loading...

iranbooker

به عنوان مدیر عامل یک سازمان غیرانتفاعی که برنامه‌های سلامت جوانان را در مدارس غیرانتفاعی خود اجرا می‌کند, من همیشه به درک من از چالش‌های معلمان افتخار می‌کنم. تیم من و من با مربیان در سراسر کشور کار

کورش احمدوند بازدید : 291 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
الکسیس

به عنوان مدیر عامل یک سازمان غیرانتفاعی که برنامه‌های سلامت جوانان را در مدارس غیرانتفاعی خود اجرا می‌کند, من همیشه به درک من از چالش‌های معلمان افتخار می‌کنم. تیم من و من با مربیان در سراسر کشور کار می‌کنم, بسیاری از آن‌ها مشاوران برنامه برای اقدامات غذایی و فعالیت‌های فیزیکی مانند " سوخت برای بازی " دارند. " اما به عنوان والد چهار کودک مدرسه دولتی در یکی از حومه‌های شهر نیویورک که همگی آن‌ها ناگهان با من به خانه آمده‌اند, در حین انجام یادگیری آنلاین, احترام من به کار معلم‌ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده‌است. کاملاً شگفت‌آور است که این مسئولیت باور نکردنی که این مردان و زنان به عهده دارند, به ویژه در زمان بحران و اتخاذ تصمیمات منطقی بی‌سابقه در زمان بحران رخ می‌دهد. در واقع یک شبه, در کلاس گوگل, پاتوق گوگل, و zoom, سکوهای آموزشی انتخابی بودند و معلمان باید درس‌هایی را که آماده بودند یا نه, تطبیق دهند. تمام ماهیت تکالیف تغییر کرد (هیچ آزمایش یا آزمونی انجام نشد که پاسخ آن به صورت آنلاین باشد!). معلمانی که با تکنولوژی‌های آنلاین آشنا بودند, مجبور بودند برای آموزش و رسیدن به آن‌ها تلاش کنند - که بیشتر آن‌ها در رکورد خود ثبت شده‌بودند. در مورد دانش آموزان دبیرستانی, والدین عصبانی در مورد برنامه‌های دانشگاهی, نامه‌های سفارش, تاخیر انداختن, و فرم‌های کمک‌های مالی سعی داشتند مراحل بعدی را تشخیص دهند و از معلمان درخواست پاسخ کنند. حدس بزن چی شده? بسیاری از این معلمان در شب‌ها به صورت آنلاین در امور خیریه مشغول به کار هستند.

همانطور که من مشغول کار روی لپ‌تاپ شان در خانه هستم, همه اینها را می‌بینید. و آنچه که در معلمان من می‌بینم, مراقبت و مراقبت و مراقبت دائمی است که هیچ برنامه‌ای ندارند جز آموزش, پیشرفت و رفاه کودکان. این افراد حرفه‌ای رگ حیات برای یک نسل هستند که ناگهان از مدرسه کنار گذاشته می‌شوند, و شجاعت و تعهد آن‌ها هم مرا به نمایش می‌گذارد و مرا عصبانی می‌کند? زمانی که مردم به خوبی درباره اینکه معلمان حقوق می‌گیرند, شکایت می‌کنم و از معلمان " قهرمانان " تمجید می‌کنم. نه به خاطر اینکه درست نیست. از این رو احساس حقارت می‌کنم, چون در حقیقت هیچ چیز تغییر نمی‌کند. با وجود قدردانی از معلمان, آن‌ها سال‌به‌سال بعد از سال, حقوق می‌گیرند. من امیدوارم که ما بتوانیم از بحران فعلی برای دوباره فکر کردن, یک‌بار و برای همه, حقوق معلمان مدارس عمومی استفاده کنیم و در نهایت به آن‌ها پرداخت کنیم. اما " بدانید که خوانندگان شما ممکن است به دانستن این موضوع علاقه‌مند باشند که: متوسط دست‌مزد معلم در حال حاضر حدود ۵۰۰ دلار در سال است. معلمان در مقایسه با حقوق‌های خود, مقدار زیادی از پول خود را صرف کلاس‌های خود می‌کنند. اغلب برآوردها, متوسط هزینه سالیانه معلمان را در حدود ۶۰۰ هزار دلار برآورد می‌کنند. گفته می‌شود که معلمان کالیفرنیا به طور متوسط ۱۲۵ دلار هستند. اما واضح است که بسیاری از آن‌ها هزاران نفر را خرج می‌کنند. با اضافه کردن توهین به آسیب, قوانین جدید irs می‌گویند که این هزینه‌ها بر روی مالیات معلمان در چندین ایالت, از جمله ویرجینیای غربی, کنتاکی, اوکلاهوما, کلرادو و آریزونا, به تازگی برگزار شده‌اند تا به سطح پایینی از مالیات اعتراض کنند. با وجود افزایش % % مردان در جستجوی cla

مشاغل ssroom از سال 1980 ، این زمینه در واقع زنان بیشتری رشد کرده است. زنان در تدریس از 67٪ در سال 1980 به 76٪ امروز رفته اند. برخی محققان این روند را با شرم آور به وضعیت پایین تر و حقوق تدریس در ایالات متحده پیوند می دهند. با کمال تعجب برای برخی ، بسیاری از معلمان امنیت اجتماعی دریافت نمی کنند. ده ایالت و ولسوالی کلمبیا همه معلمان را از تأمین اجتماعی محروم می کنند. پاسخ: پیام میکا به والدین نوجوانان در هنگام شیوع تاج ویروس در مواقع عادی ، این حقایق به اندازه کافی دشوار است. اما وقتی می بینم معلمان فراتر و فراتر از آن می روند ، مانند این روزها ، وضعیت غیرقابل توصیف به نظر می رسد. و در حالی که من در جعبه صابون خود هستم اجازه دهید کارمندان تغذیه مدرسه را به این ترکیب اضافه کنم. 124،000 مدرسه در ایالات متحده اکنون بسته شده اند ، بیشتر برای بقیه سال تحصیلی. در طی این خاموش شدن ، 30 میلیون کودک آمریکایی که برای بخش قابل توجهی از تغذیه روزانه خود به صبحانه مدرسه و ناهار مدرسه وابسته هستند ، باید تغذیه شوند. تغذیه مدارس در هنگام خاموش شدن به یک اورژانس ملی تبدیل شده است ، اما وقتی این را می نویسم ، توسط پرسنل تغذیه ای مدارس و کارگران کافه تریا در ولسوالی های سراسر آمریکا به طور کارآمد اداره می شود. بعضی از ولسوالی ها از طریق مسیرهای اتوبوس مدرسه به ایستگاه های اتوبوس تحویل می دهند (به همین دلیل هنوز می بینید. خاموش کردن. برخی دیگر از پارکینگ های مدرسه اقدام به جمع آوری وعده های غذایی می کنند و یا مکان های تغذیه تابستانی را فعال می کنند. هنوز دیگران در یک هفته صبحانه و ناهار را به طور همزمان تحویل می دهند. پاسخ: در هوا و خانه: چگونه مادران NBCU مشغول کار هستند ، خانواده در حالی که coronavirus را پوشش می دهند این افراد هیچ کاری کمتر از معادل سطح صلیب سرخ انجام نمی دهند. مداخله بحران ، و مانند معلمان ، به طرز توهین آمیز کم هزینه هستند. همانطور که USA TODAY اخیراً در مقاله ای با عنوان "کارگران کافه تریا زندگی خود را به خطر می اندازند"،"مدت زمان طولانی است که کارگران به دلیل نقش حیاتی که در تغذیه و مراقبت از فرزندان کشور ایفا می کنند ، شناخته نشده و یا به اندازه کافی جبران نشده اند

کارکنان کافه‌تریا سزاوار حمایت و حمایت از خود و خانواده شان در طی یک بیماری همه‌گیر و فراتر از آن هستند. این مقاله به این نکته اشاره می‌کند که متوسط دست‌مزد ساعتی برای این کارگران که گاهی با حسرت به آن به عنوان " خانم‌های ناهار " مراجعه می‌کنیم, یک میلیون دلار است و " کارگرانی با سابقه کار در کار هستند که هنوز حداقل دست‌مزد را به دست می‌آورند. و با کنایه آخر, این کارگران یک شبه به عنوان " کارمندان ضروری " طبقه‌بندی شده‌اند. " من " در آنجا توقف خواهم کرد, چون فکر می‌کنم این بحران را انجام داده‌ام " و " ببینیم چه می‌توانیم بکنیم تا مطمئن شویم که هر معلم و متخصص تغذیه مدرسه در کشور بزرگ ما " می‌داند چه ارزشی دارد ". او همچنین به عنوان یک مشارکت‌کننده در بسیاری از برنامه‌های خبری ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند و دیدگاه خود را درباره موضوعات تجاری جهانی از اهمیت, بازارهای مالی و گرایش‌های رهبری مدیرعامل فراهم می‌کند. در مورد مسایل مربوط به استراتژی رسانه‌ای, توسعه کسب‌وکار, روابط سرمایه‌گذار و ارتباطات و مشاوره ورزش‌کاران حرفه‌ای در وب سایت‌های ارتباط جمعی, برندسازی و صحبت عمومی مشاور استراتژیک مدیران عامل است.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 2,135
  • بازدید کلی : 5,258